Fotografiska

Hej,hej!! Igår var jag, mamma och min kompis Matilda på fotografiska muséet. (Ja, jag vet att jag sa att jag skulle skriva om det då, men jag hann inte...) Det var hjätte bra utställningar!! Speciellt två. Den ena är en man som heter Liu Bolin från China som målade sig själv beroende på var han beffan sig, typ som en kameljont. Riktigt häftigt!! På vissa bilder syns han knappt! Den andra var en man som hette Jacob Fällender. Han hade rest jorden runt och tagit massor av bilder i olika städer. Sedan satte han ihop dom.. Ganska svårt att förklara med ord. Så här ommer bilder på det!


©Liu Bolin

©Liu Bolin

©Liu Bolin

©Jacob Fällner

©Jacob Fällner

©Fridzon

Hopppas ni gillade bilderna!
Jag tycker att Liu Bolin och Jacob fällner är riktigt duktiga konstnärer och fotografer!!
Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; tackar! läget? :)

2011-08-13 @ 16:48:24
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0